Tuesday, April 12, 2011

Behind of Me....

It's april 2011...adadaadahhh..pnya lama nda update ni..apapun bnyk sekali pengalaman yg saya telah lalui sblm ni..bnyk perkara yg mengembirakn dan bnyk jg bha yg myedihkan...tpi bilang d hitung kegembiraan yg sa dpt perolehi,itu tdk dpt menandingi ketidakgembiraan sa sblm ini..lebih2 lagi tahun ini,..aduiii sa rindu dengan diri saya sblm ini bha...sa tdk mo mcm ni...saya kadang2 tertekan dengan apa yg sa lalui sekarang...tertekan dengan situasi saya msa ni...actually sa mmng boleh hadapi semua ini,tpi kenapa saya masih blm dpt terima diri sa seadanya...amaaaa tekanan mental bha ni...ehehe...tdk la bha,.saya bkn teda sepa2 tmpt mo meluah,.utk semua ini,ada lebih baik sa bersendirian,.bkn sa tdk perlu kwn,ada masa kita perlu bersendirian utk menerima semua ini..tpi tdk tau la kalo ada yg concern sma kita kn...biarkan larh mereka dgn hal mereka dulu kn..hheehehe..utk tahun ini,sa harap sa dpt apa yg sa mo,..sa mo kereta!!!!...ahahaha...teda2 bha..hehehe...tdk kaye,..utk tahun ni,sa mo sa lebih tabah mengharungi segala kesedihan yg bakal saya hadapi nnti,..sa tdk mau kerana pekara yg tdk masuk akal sa hilang arah,sa mc punya ramai kwn bha,.tpi utk mencari rakan yg benar2 kita percaya memang satu dlm dua juta bha...dalam kesempatan ini juga sa mo b'syukur dan b'trima kasih utk kawan baik saya Melvin Salleh..saya rasa dia ni larh kwn yg satu dlm dua juta org..walaupun dia ni muda dari saya tpi bnyk yg sa pelajari diri dia,..saya harap persahabatn kmi kekal slmanya,ssh bha mo cri kwn mcm dia ni...btul2 susah,..tq jg utk suma kwn2 yg slama ini memahami sama sa,..luv u all...eehhee...nda lupa jg yg tdk suka sa tw yg benciii sma sa...sa tdk mo bencii kamu bha...jgn la bha mo b'musuh2...huhuu...God help me to love each other....

No comments:

Post a Comment